nattblogg

hahaha Hej :) Jag försökte sova nyss men jag kunde inte ;) Jag kanske tar tåget till sundsvall för att träffa Anton&Marcus :)

Nampo sov hos mig igår.. Förrgår? Fredag iaf.. Det va väll chill :) Sen träffa jag AmandaHuika (Wtf??)


Aa sen åkte jag till Pontus med Moa, Linea , Emelie och nån random unge. Vi tittade inte så mkt på baskteten för jag fattar inget av Basket eller nån slags boll spel ;P Och Emelie och alla dem jag var med var tvungna att gå på toan så dem fick gå på kill toan och deras ansiktsuttryck när dem såg piss sakerna.. HAHA!!!!!!! hehe

Ehm läste nys Agblondie.blogg.se och jag vill fan inte säga det jag vill säga igentligen om den bloggen... OMG! Ajja Ellie du hade rätt om hans bild xD

hihihiiihihihihi nu måste jag se klart min film :) Puss älskar alla som inte är kalsong bytare!!!!!!!!!!! ;)

Kommentarer
Postat av: www.agblondie.blogg.se

Haha:P det var ju trevligt att du läser min blogg!:D Men kan du snälla sluta med det! Den blir smittad av allt virus du har på datan!

2010-03-14 @ 16:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0