"Love Love Love I whant youre looove"

Hejsan alla blogg läsare!!!


det där lät lite udda men... Ok:)


Jag är jätte glad nu för jag har ÄNTLIGEN köpt min Väska på Stadium för 550 Kr och alla kommer typ " Bög BÖg BÖgg" Men omg.. som rihanna säger "Get a life.. Eh eee Eh ee Eeeh EEh" Imorgon har vi typ idrott så det blir väll bra :) Att jag köpte en väska... :) Så att jag kan vara med på idrotten. Vill ju inte få dåligt betyg och måste jobba som Hora... Som "H".



justja... Vet ni vad som är SÅ jävla stört.

Att någon ( säger inte vem/villka)
Måste man tränga sig Förbi tre personer men värsta damp rycken. Omg kan man inte bara vara artig och fråga " kan ni flytta på er jag måste komme förbi?" Måste du värkligen ha så mycket uppmärksamhet?!?!? 

Och den blonda kom bara efter som nån jävla stalker och typ imitera It.


Haha Nu ska jag titta en buss och testa ett par byxor som mamma har köpt.


P.S

Sunkan drop dead. Du säger att du spöade mig uanför shopping i helgen? Vafan!? Dude you are crazzy. Du jag var inte äns i närheten av dig!! Fan du e konstig...
Tror du e nån.


PussPuss//Blondboy♥

Kommentarer
Postat av: simmeeb000iii?!

2010-02-08 @ 20:50:13
URL: http://simonblomm.blogg.se/
Postat av: simmeeb000iii?!

oj, hahahah IT ;D

2010-02-08 @ 20:50:43
URL: http://simonblomm.blogg.se/
Postat av: Awwen

Shieet dude, ifall han hade ens tagit och flyttar på ett hårstro från din blonda hår.. Ass ja hade 'kill him'.



Jag kommer uppför din skull och spöar den som kaxig mot dieg.

2010-02-08 @ 21:34:12
Postat av: nikii

konstig att du hitta 500 kr o mina e borta?

2010-02-09 @ 19:24:23
URL: http://nikiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0