heyHeyHEeeey

Tjooo bitchess!


Hemma hos moa nu och för över lite musik till Mp3 och så :) omg jag måste köpa en dator så att jag kan blogga mera. Jag har köpt ett par skor på Teamsportia för 500... ord pris 1000 kr. Vite och svarta etnies. Och en mp3 hihi.

BTW! Jag är ingen bitch...Bara för att jag står upp för mina vänner och mig själv är jag ingen Bitch! Och bara för att jag kan vara liiiite kaxig/dryg betyder inte heller det att jag är en Bitch.

Men "Lakan" Hoon är en Bitch.

Asså när hon blev sur på mig och kalla mig bög ville jag bara Skrika " Men Bitch! Get yoo Fatugly skirt drescode out off this school if you wanna live longer!!!!!!!"


Omg!
HEJDÅÅÅÅÅÅÅ // Bon QuiQui♥'


Guaaaaards!!!! This Bitch got an atitude!!!!!!! :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem pratar du om:O

2010-02-26 @ 16:14:44
Postat av: Tanja (powzi)

Hoppas min lilla vän mår bra :)

2010-02-28 @ 12:20:17
URL: http://powzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0