-på tal om ingenting

Hej alla blogg läsare!

Jag har strävat långt för att komma till denna land!

Jag har jätte tråkigt... så jag tänkte blogga lite spontant ;)& Jag vet att endel tycker att man inte ska blogga om man inte har nått att blogga om men vetni vad...`? I dont giva a poophole!

Idag på tekniken så orkade jag inte slösa tid på att låtsas att jag kunde göra en låd bil så jag satte mig där vars Läraren brukade sitta, och komenterade allas hår! Och imorgon så kommer vi ha skridskor.. Och eftersom jag har Sååååååååå ont i magen så kommer jag ju inte att kunna varamed på idrotten.


Justja! Riktigt moget! Jävla Brad Pitt suck*r!
Vafan!?
En kille (eller vad det är) i min skola, såg mig inne på smedjan ... Medans jag väntade på en kompis.
Den "killen" Hade börjat prata med mig som om vi var vänner!?
Sen hade jag gått i väg med min kompis och "killen" som går i min skola hade tydligen Förföljt oss in till smedjans toa.
Och nu säger han till jätte många att han såg mig gå in på smedjans toalett med en kille. Men AssA! Nu ska jag förklara... Jag följde med min kompis in på smedjans kill toalett... men ni vet ju att det finns 3 toaletter där inne..det är typ en hall eller nått med en storspegel på en väg Enyway.. Och jag stod och väntade vid den stora spegeln och min kompis gick in på en Toa fär att fixa håret.

Och bara för att man ser 2 killar eller tjejer gå in på en toalett betyder ju det för FAN inte att dom knulla eller vad Faa-an man tror att dom gör! Så Jävla Förhatsade slutsatser!!!


Den det här berör... Det är såå jävla synd om dig nu asså ;) Ha! Du stog och skrattade när jag förkladade till dig hur det var.. Snart kommer du visa lite respekt till andra än bara dig själv. Jävla hotchip potle Face!





PussPuss//Blondboy♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!!!



Fan broe jag hjälper dig Spöa den killen;)



I poromes!

2010-02-01 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0